オンライン販売におけるロイヤルティ・プログラムの効果 : リアル店舗との比較
Bibliographic Information
- Other Title
-
- オンライン ハンバイ ニ オケル ロイヤルティ ・ プログラム ノ コウカ : リアル テンポ ト ノ ヒカク
- The effects of loyalty programs online : a comparative study on real shops
Search this article
Journal
-
- Direct marketing review : Journal of the Academic Society of Direct Marketing / 日本ダイレクトマーケティング学会学会誌編集委員会 編
-
Direct marketing review : Journal of the Academic Society of Direct Marketing / 日本ダイレクトマーケティング学会学会誌編集委員会 編 15 5-32, 2016-03
東京 : 日本ダイレクトマーケティング学会学会誌編集委員会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520291855994176512
-
- NII Article ID
- 40020809468
-
- NII Book ID
- AA11650262
-
- ISSN
- 13479490
-
- NDL BIB ID
- 027265548
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN