ルールによる課題解決はなぜ困難なのか : 「誘導法」によるルール学習研究
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ルール ニ ヨル カダイ カイケツ ワ ナゼ コンナン ナ ノ カ : 「 ユウドウホウ 」 ニ ヨル ルール ガクシュウ ケンキュウ
- Why Problem Solving by Scientific Rules is Difficult : Research on Rule Learning through a Guided Thinking Approach
Search this article
Journal
-
- 教授学習心理学研究 = The Japanese journal of psychology in teaching and learning
-
教授学習心理学研究 = The Japanese journal of psychology in teaching and learning 17 (1), 1-16, 2021-12
仙台 : 日本教授学習心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520292182323543936
-
- NII Book ID
- AA12040493
-
- ISSN
- 18800718
-
- NDL BIB ID
- 032090923
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL