ラーニング・コモンズ運営に関わる大学院生が発足初期に直面する運営上の困難とその解決方策について : ラーニング・アシスタントへの聞き取り調査結果を手がかりに
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ラーニング ・ コモンズ ウンエイ ニ カカワル ダイガクインセイ ガ ホッソク ショキ ニ チョクメン スル ウンエイ ジョウ ノ コンナン ト ソノ カイケツ ホウサク ニ ツイテ : ラーニング ・ アシスタント エ ノ キキトリ チョウサ ケッカ オ テガカリ ニ
- On the Difficulties Faced by Graduate Students Engaged in the Early Stages of the Operation of Learning Commons and the Solutions they Arrived at : Based on Data from Interviews with Learning Assistants
Search this article
Journal
-
- 日本大学FD研究 = Nihon University, journal of faculty development
-
日本大学FD研究 = Nihon University, journal of faculty development (9), 13-24, 2022-03
東京 : 日本大学FD推進センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520292182346916992
-
- NII Book ID
- AA1265125X
-
- ISSN
- 21874468
-
- NDL BIB ID
- 032115187
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search