出版における経営・広告戦略としてのメディアミックスとその課題 : 出版原作の映像等二次制作における、監修と制作随意性に対する考察を中心として
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シュッパン ニ オケル ケイエイ ・ コウコク センリャク ト シテ ノ メディア ミックス ト ソノ カダイ : シュッパン ゲンサク ノ エイゾウ トウ ニジ セイサク ニ オケル 、 カンシュウ ト セイサク ズイイセイ ニ タイスル コウサツ オ チュウシン ト シテ
- Media Mix as Management and Advertising Strategy in Publishing and its Issues : Focusing on Consideration of Supervision and Production Arbitraryness in Secondary Production of Published Original Movie
Search this article
Journal
-
- 経営論集 = Business review, Faculty of Business Administration, Bunkyo Gakuin University / 文京学院大学総合研究所 編
-
経営論集 = Business review, Faculty of Business Administration, Bunkyo Gakuin University / 文京学院大学総合研究所 編 33 (1), 1-19, 2024-03
東京 : 文京学院大学総合研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520300479033954944
-
- NII Book ID
- AN10384711
-
- ISSN
- 09169865
-
- NDL BIB ID
- 033529424
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD23(経済--企業・経営)
-
- Data Source
-
- NDL Search