探究とPBLを分けるもの・つなぐもの : 現実に関わる経験の教育的意義の考察
Bibliographic Information
- Other Title
-
- タンキュウ ト PBL オ ワケル モノ ・ ツナグ モノ : ゲンジツ ニ カカワル ケイケン ノ キョウイクテキ イギ ノ コウサツ
- Considerations on what separates and connects Inquiry and PBL : The educational significance of the experience of engaging with reality
Search this article
Journal
-
- 東京電機大学総合文化研究 = Bulletin of Tokyo Denki University, arts and sciences / 東京電機大学総合文化研究編集委員会 編
-
東京電機大学総合文化研究 = Bulletin of Tokyo Denki University, arts and sciences / 東京電機大学総合文化研究編集委員会 編 (21), 39-46, 2023
東京 : 東京電機大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520300545425491072
-
- NII Book ID
- AA1188783X
-
- ISSN
- 1348799X
-
- NDL BIB ID
- 033535483
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL Search