メディア接触と消費者特性を踏まえた負の広告効果の発生要因分析
Bibliographic Information
- Other Title
-
- メディア セッショク ト ショウヒシャ トクセイ オ フマエタ マケ ノ コウコク コウカ ノ ハッセイ ヨウイン ブンセキ
- Analysis on the Factors Generating Negative Advertising Effect with Consideration of Media Exposure and Consumer Characteristics
Search this article
Journal
-
- 慶應経営論集 = Keio business forum / 慶應義塾経営管理学会 編
-
慶應経営論集 = Keio business forum / 慶應義塾経営管理学会 編 35 (1), 47-77, 2018-03
横浜 : 慶應義塾経営管理学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572356978831360
-
- NII Article ID
- 40021538604
-
- NII Book ID
- AN00069671
-
- ISSN
- 03877086
-
- NDL BIB ID
- 028976130
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles