ロシア市場において「青森ブランド」を確立するための試み--モスクワとサンクトペテルブルク市場視察調査(2007年12月末)報告およびそこから得られた今後の諸課題
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ロシア シジョウ ニ オイテ アオモリ ブランド オ カクリツスル タメノ ココロミ モスクワ ト サンクトペテルブルク シジョウ シサツ チョウサ 2007ネン 12ガツマツ ホウコク オヨビ ソコ カラ エラレタ コンゴ ノ ショカダイ
- Efforts to establish the Aomori brand in the Russian market: the repot resulting from author's observations at Moscow in December, 2007
Search this article
Journal
-
- 青森公立大学経営経済学研究 = Aomori Public University journal of management & economics / 青森公立大学紀要・叢書委員会 編
-
青森公立大学経営経済学研究 = Aomori Public University journal of management & economics / 青森公立大学紀要・叢書委員会 編 14 (1), 3-13, 2008-09
青森 : 青森公立大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357043112448
-
- NII Article ID
- 40016344561
-
- NII Book ID
- AN10521765
-
- ISSN
- 13419404
-
- NDL BIB ID
- 9710279
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD11(経済--経済学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles