聴覚障害への理解をすすめるための実践的研究--聴覚に障害を持つ児童と協力学級の児童との関わりを通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チョウカク ショウガイ エノ リカイ オ ススメル タメノ ジッセンテキ ケンキュウ チョウカク ニ ショウガイ オ モツ ジドウ ト キョウリョク ガッキュウ ノ ジドウ トノ カカワリ オ トオシテ
- Practical study on ways to promote understanding of the hearing impairment: study based on observation of interactions between a student with hearing impairment and the rest of students in a specially assigned class accepting disable students
Search this article
Journal
-
- 琉球大学教育学部発達支援教育実践センター紀要 = Bulletin of Practice Center for Education of Child Developmental Support / 琉球大学教育学部附属発達支援教育実践センター 編
-
琉球大学教育学部発達支援教育実践センター紀要 = Bulletin of Practice Center for Education of Child Developmental Support / 琉球大学教育学部附属発達支援教育実践センター 編 (1), 55-61, 2009
西原町 (沖縄県) : 琉球大学教育学部附属発達支援教育実践センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357102406272
-
- NII Article ID
- 120002224504
-
- NII Book ID
- AA12478687
-
- ISSN
- 18849407
-
- NDL BIB ID
- 11012270
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles