北海道における地域ブランドの現状とブランド・マネジメントの視点--海洋深層水の事例を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ホッカイドウ ニ オケル チイキ ブランド ノ ゲンジョウ ト ブランド マネジメント ノ シテン カイヨウ シンソウスイ ノ ジレイ オ トオシテ
- A study of regional brand in Hokkaido from the point of view of brand management through the case of deep seawater
Search this article
Journal
-
- 道都大学紀要. 経営学部 = The bulletin of Dohto University. Faculty of Management / 道都大学経営学部紀要編集委員会 編
-
道都大学紀要. 経営学部 = The bulletin of Dohto University. Faculty of Management / 道都大学経営学部紀要編集委員会 編 (7), 1-7, 2008
北広島 : 道都大学札幌キャンパス経営学部紀要編集委員会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357300889088
-
- NII Article ID
- 110006853420
-
- NII Book ID
- AA11728031
-
- ISSN
- 13471872
-
- NDL BIB ID
- 9527461
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD23(経済--企業・経営)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles