日本自動車部品メーカーの中国市場進出戦略 : 中国WTO加盟以降の日本中小部品メーカーに焦点をあてて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ニホン ジドウシャ ブヒン メーカー ノ チュウゴク シジョウ シンシュツ センリャク : チュウゴク WTO カメイ イコウ ノ ニホン チュウショウ ブヒン メーカー ニ ショウテン オ アテテ
- The Strategies of Japanese Auto Parts Makers in Chinese Market : Focusing on the Medium and Small-sized Parts Makers after China's Joining the WTO
Search this article
Journal
-
- 立命館経営学 = The Ritsumeikan business review : the bimonthly journal of Ritsumeikan University / 立命館大学経営学会 編
-
立命館経営学 = The Ritsumeikan business review : the bimonthly journal of Ritsumeikan University / 立命館大学経営学会 編 51 (6), 21-37, 2013-03
茨木 : 立命館大学経営学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357457178240
-
- NII Article ID
- 110009656618
-
- NII Book ID
- AN00249946
-
- ISSN
- 04852206
-
- NDL BIB ID
- 024374112
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD23(経済--企業・経営)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles