議論を中核とする探究的道徳学習の具現化 : 論理的思考力の向上を図るワークショップとの連携の必要性・有効性を見据えて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ギロン オ チュウカク ト スル タンキュウテキ ドウトク ガクシュウ ノ グゲンカ : ロンリテキ シコウリョク ノ コウジョウ オ ハカル ワークショップ ト ノ レンケイ ノ ヒツヨウセイ ・ ユウコウセイ オ ミスエテ
- A Practical Attempt on Inquiring Moral Learning based on Discussion : In Anticipation of the Necessity and Validity of Cooperation with Workshop to Improve Student's Logical Thinking
Search this article
Journal
-
- 道徳教育方法研究 = The research for methods of moral education
-
道徳教育方法研究 = The research for methods of moral education (20), 21-30, 2014
神戸 : 日本道徳教育方法学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357857266304
-
- NII Article ID
- 40021277170
-
- NII Book ID
- AA11550315
-
- ISSN
- 13416634
-
- NDL BIB ID
- 028405816
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles