戦後初期の知的障害教育における教育内容観--盛岡市立仁王小学校特殊学級における教育課程研究の検討を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- センゴ ショキ ノ チテキ ショウガイ キョウイク ニ オケル キョウイク ナイヨウカン モリオカ シリツ ニオウ ショウガッコウ トクシュ ガッキュウ ニ オケル キョウイク カテイ ケンキュウ ノ ケントウ オ トオシテ
- Understanding of curriculum in education for children with intellectual disabilities at the beginning of postwar days: research of studies of curriculum in special class of Morioka Municipal Niou Elementary School
Search this article
Journal
-
- 発達障害研究 : 日本発達障害学会機関誌 / 日本発達障害学会 編
-
発達障害研究 : 日本発達障害学会機関誌 / 日本発達障害学会 編 30 (4), 277-287, 2008-09
東京 : 日本発達障害学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358233365504
-
- NII Article ID
- 10024428848
-
- NII Book ID
- AN00205281
-
- ISSN
- 03879682
-
- NDL BIB ID
- 9711400
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS31(科学技術--医学--精神神経科学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles