広告史としての「ショーウィンドー」の黎明 : 明治末期から大正初期の近代広告への覚醒
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コウコクシ ト シテ ノ 「 ショーウィンドー 」 ノ レイメイ : メイジ マッキ カラ タイショウ ショキ ノ キンダイ コウコク エ ノ カクセイ
- Shop windows, the History of Early Modern Advertisement. Awakening of the modern advertisement : late Meiji and early Taisho eras
Search this article
Journal
-
- 広告科学 / 日本広告学会 編
-
広告科学 / 日本広告学会 編 65 1-21, 2018-09
東京 : 日本広告学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358238087296
-
- NII Article ID
- 40021793519
-
- NII Book ID
- AN00078650
-
- ISSN
- 13436597
-
- NDL BIB ID
- 029482988
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles