中国語を母語とする日本語学習者の日本語文の繰り返し音読における分散効果 : 完全処理仮説による生起メカニズムの検討
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チュウゴクゴ オ ボゴ ト スル ニホンゴ ガクシュウシャ ノ ニホンゴブン ノ クリカエシ オンドク ニ オケル ブンサン コウカ : カンゼン ショリ カセツ ニ ヨル セイキ メカニズム ノ ケントウ
- The Spacing Effect on Repeated Reading in Chinese Students Learning Japanese as a Second Language : A Study of the Mechanism based on the Full Processing Hypothesis
Search this article
Journal
-
- 留学生教育 / 留学生教育学会編集委員会 編
-
留学生教育 / 留学生教育学会編集委員会 編 (18), 45-53, 2013-12
東京 : 留学生教育学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358322010624
-
- NII Article ID
- 40019936608
-
- NII Book ID
- AA11826992
-
- ISSN
- 13452398
-
- NDL BIB ID
- 025132288
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles