消費者異質性の下でのブランド別広告残存効果と広告長期効果の測定--消費者異質性とブランド異質性を取り入れたシングルソース・データ分析
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショウヒシャ イシツセイ ノ モト デノ ブランドベツ コウコク ザンソン コウカ ト コウコク チョウキ コウカ ノ ソクテイ ショウヒシャ イシツセイ ト ブランド イシツセイ オ トリイレタ シングルソース データ ブンセキ
- Measuring brand-specific advertising carryover and long-term effectiveness for heterogeneous consumers: single-source data analysis accommodating consumer and brand heterogeneity
Search this article
Journal
-
- マーケティングサイエンス = Journal of marketing science
-
マーケティングサイエンス = Journal of marketing science 15 (1・2), 65-81, 2008-03
[大阪] : 日本マーケティング・サイエンス学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358442017920
-
- NII Article ID
- 40015931737
-
- NII Book ID
- AN00390434
-
- ISSN
- 21874220
-
- NDL BIB ID
- 9429832
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles