「おいしくなった水道水」PRで水道水需要の増加に繋がるか--コンジョイント分析による飲料水の消費者選択課題
Bibliographic Information
- Other Title
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- オイシク ナッタ スイドウスイ PR デ スイドウスイ ジュヨウ ノ ゾウカ ニ ツナガル カ コンジョイント ブンセキ ニ ヨル インリョウスイ ノ ショウヒシャ センタク カダイ
- Can the municipal waterworks bureau's PR "Tap water has become tastier" lead to actual increase in demand for tap water?: an insight into consumer selection of drinking water by conjoint analyses
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Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > デジタル化資料 > 雑誌
Journal
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- 公益事業研究 = Journal of public utility economics
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公益事業研究 = Journal of public utility economics 62 (2), 11-22, 2010
東京 : 公益事業学会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520572358466589696
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- NII Article ID
- 40017406455
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- NII Book ID
- AN00342806
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- ISSN
- 03873099
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- NDL BIB ID
- 10922430
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZD23(経済--企業・経営)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles