The nature and role of advertising likeability: a cross-cultural investigation
書誌事項
- タイトル別名
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- The nature and role of advertising likeability a cross cultural investigation
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収録刊行物
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- 商學討究 = The economic review / 小樽商科大学附属図書館附属図書館運営委員会 編
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商學討究 = The economic review / 小樽商科大学附属図書館附属図書館運営委員会 編 58 (2・3), 125-160, 2007-12
小樽 : 小樽商科大学
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1520572358527762048
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- NII論文ID
- 110006463620
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- NII書誌ID
- AN00114062
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- ISSN
- 04748638
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- NDL書誌ID
- 9373901
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- 本文言語コード
- en
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- NDL 雑誌分類
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- ZD11(経済--経済学)
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- データソース種別
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- NDL
- CiNii Articles