消費プロセスの接続に向けた直接的相互作用促進の意義 : カスタマー・アクティビティ概念の検討による新たな可能性
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショウヒ プロセス ノ セツゾク ニ ムケタ チョクセツテキ ソウゴ サヨウ ソクシン ノ イギ : カスタマー ・ アクティビティ ガイネン ノ ケントウ ニ ヨル アラタ ナ カノウセイ
- The meaning of the direct interaction promotion in the consumption process : The possibility of customer activity research
Search this article
Journal
-
- 消費経済研究 = Economy of consumption research / 日本消費経済学会事務局 編
-
消費経済研究 = Economy of consumption research / 日本消費経済学会事務局 編 (7), 37-48, 2018
東京 : 日本消費経済学会事務局
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358533129728
-
- NII Article ID
- 40021915058
-
- NII Book ID
- AA12652285
-
- ISSN
- 21889171
-
- NDL BIB ID
- 029726429
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN