自閉症生徒における自発的な作業行動の促進に関する研究--終了基準が不明確な作業工程におけるタイマーを使用した指導
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジヘイショウ セイト ニ オケル ジハツテキナ サギョウ コウドウ ノ ソクシン ニ カンスル ケンキュウ シュウリョウ キジュン ガ フメイカクナ サギョウ コウテイ ニ オケル タイマー オ シヨウシタ シドウ
- Promotion of spontaneously working behavior by a student with autism: using the timer to control going and stopping the task step
Search this article
Journal
-
- 教育実践総合センター紀要 = Bulletin of Center for Research in Education and Human Development, Faculty of Education and Welfare Science, Oita University / 大分大学教育福祉科学部附属教育実践総合センター 編
-
教育実践総合センター紀要 = Bulletin of Center for Research in Education and Human Development, Faculty of Education and Welfare Science, Oita University / 大分大学教育福祉科学部附属教育実践総合センター 編 (26), 29-36, 2008
[大分] : 大分大学教育福祉科学部附属教育実践総合センター
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358569048448
-
- NII Article ID
- 40016599676
-
- NII Book ID
- AA11806893
-
- ISSN
- 13485881
-
- NDL BIB ID
- 10244803
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles