「新たな職」制度化の意義と課題--主幹教諭を中心に
Bibliographic Information
- Other Title
-
- アラタ ナ ショク セイドカ ノ イギ ト カダイ シュカン キョウユ オ チュウシン ニ
- Significance and problem in organizing the newly located positions in the school
- 特集 「新たな職」と学校経営
- トクシュウ アラタ ナ ショク ト ガッコウ ケイエイ
Search this article
Journal
-
- 現代学校研究論集 = Contemporary school study
-
現代学校研究論集 = Contemporary school study 28 1-10, 2010-03
京都 : 京都教育大学公教育経営研究会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358951980928
-
- NII Article ID
- 40017081140
-
- NII Book ID
- AN10074259
-
- ISSN
- 09160825
-
- NDL BIB ID
- 10652773
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles