- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
Bibliographic Information
- Other Title
-
- サイガイ ガ トウタジンソク サ
- 特集 2014年版アフターサービスランキング クレーム上等!:Part3 2014年版アフターサービスランキング 災害が問うた迅速さ
- 特集 クレーム上等! : またアマゾンで買ってしまうワケ 2014年版アフターサービスランキング
- トクシュウ クレーム ジョウトウ! : マタ アマゾン デ カッテ シマウ ワケ 2014ネンバン アフターサービスランキング
Search this article
Description
損害保険などで上位が変動した「2014年版アフターサービスランキング」。台風などの災害が多発した今年、迅速な対応ができた企業が評価を高めた。NTTドコモは「待ち時間の短縮」が評価され、通信会社で首位に返り咲いた。…
Journal
-
- 日経ビジネス = Nikkei business
-
日経ビジネス = Nikkei business (1764), 38-45, 2014-11-03
東京 : 日経BP
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358965135360
-
- NII Article ID
- 40020247477
-
- NII Book ID
- AN00360444
-
- ISSN
- 00290491
-
- NDL BIB ID
- 025879651
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- Nikkei BP
- CiNii Articles