- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
書評 バーンド・H・シュミット(著)嶋村和恵(他訳)『経験価値マネジメント--マーケティングは,製品からエクスペリエンスへ』(ダイヤモンド社,2004年)
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショヒョウ バーンド H シュミット チョ シマムラ カズエ タ ヤク ケイケン カチ マネジメント マーケティング ワ セイヒン カラ エクスペリエンス エ ダイヤモンドシャ 2004ネン
- 第一巻 経営・会計・商業・貿易・金融特集
- ダイ1カン ケイエイ カイケイ ショウギョウ ボウエキ キンユウ トクシュウ
Search this article
Description
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 私立大学
記事種別: 書評
Journal
-
- 早稲田商学 / 早稲田商学同攻会 編
-
早稲田商学 / 早稲田商学同攻会 編 (400), 289-293, 2004-09
東京 : 早稲田商学同攻会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358976664960
-
- NII Article ID
- 40006455306
-
- NII Book ID
- AN00258357
-
- ISSN
- 03873404
-
- NDL BIB ID
- 7115144
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD11(経済--経済学)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles