技術知識に関するペーパーベースの学習とディスプレイベースの学習においてプロンプトが学習効果に与える影響
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ギジュツ チシキ ニ カンスル ペーパーベース ノ ガクシュウ ト ディスプレイベース ノ ガクシュウ ニ オイテ プロンプト ガ ガクシュウ コウカ ニ アタエル エイキョウ
- Influences that Show Prompts in Paper-based Learning and Display-based Learning Offer Learning Effects in Understanding Technical Knowledge
Search this article
Journal
-
- 日本産業技術教育学会誌 = Journal of the Japan Society of Technology Education
-
日本産業技術教育学会誌 = Journal of the Japan Society of Technology Education 54 (4), 189-196, 2012
[鳴門] : 日本産業技術教育学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572359015687680
-
- NII Article ID
- 10031166030
-
- NII Book ID
- AN00190195
-
- ISSN
- 02865580
-
- NDL BIB ID
- 024194748
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles