- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジンブツ ヘンシュウチョウ インタビュー ベルナール アルノー シ LVMH モエヘネシー ルイ ヴィトン シャチョウ ブランド ノ カフウ タヤス ナ
- 編集長インタビュー 人物:ベルナール・アルノー氏[LVMHモエヘネシー・ルイ・ヴィトン社長] ブランドの家風絶やすな
Search this article
Description
問 高級ブランドというと、頭に浮かぶのはファミリービジネスです。「事業」というより「家業」のイメージ、一般の企業経営とはちょっと離れた世界です。 答 ブランドビジネスの基本がファミリービジネスにあるという指摘は、適切だと思います。成功しているブランドというのは、ファミリービジネス的な性格が非常に強かった。いや、今もなお強いんです。
Journal
-
- 日経ビジネス = Nikkei business
-
日経ビジネス = Nikkei business (1140), 88-91, 2002-05-06
東京 : 日経BP
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572359217260672
-
- NII Article ID
- 140000067454
-
- NII Book ID
- AN00360444
-
- ISSN
- 00290491
-
- NDL BIB ID
- 6121629
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- Nikkei BP
- CiNii Articles