小売店舗型農産物直売所における購買行動の特徴と店頭マーケティング--アイカメラとプロトコル法を併用した消費者購買行動実験による接近
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コウリ テンポガタ ノウサンブツ チョクバイショ ニ オケル コウバイ コウドウ ノ トクチョウ ト テントウ マーケティング アイカメラ ト プロトコルホウ オ ヘイヨウ シタ ショウヒシャ コウバイ コウドウ ジッケン ニ ヨル セッキン
- Characteristics of consumer purchasing behavior at a retail-store farmers market and in-store marketing: an approach employing consumer purchasing behavior experiments combining line-of-sight analysis using eye-mark recorders and the think aloud protocol method
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > デジタル化資料 > 雑誌
Journal
-
- 農業普及研究 / 日本農業普及学会 編
-
農業普及研究 / 日本農業普及学会 編 14 (2), 74-83, 2009-12
東京 : 日本農業普及学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572359247303424
-
- NII Article ID
- 10029100228
-
- NII Book ID
- AN10517225
-
- ISSN
- 18810977
-
- NDL BIB ID
- 10982852
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZR7(科学技術--農林水産--農産)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles