普通教科「情報」の定着評価とリメディアル教育の必要性について
Bibliographic Information
- Other Title
-
- フツウ キョウカ ジョウホウ ノ テイチャク ヒョウカ ト リメディアル キョウイク ノ ヒツヨウセイ ニ ツイテ
- On measuring learning outcomes of informational study and need for development education
Search this article
Journal
-
- 秋田大学教育文化学部研究紀要. 自然科学 = Memoirs of Faculty of Education and Human Studies, Akita University. Natural science / 秋田大学教育文化学部編集委員会 編
-
秋田大学教育文化学部研究紀要. 自然科学 = Memoirs of Faculty of Education and Human Studies, Akita University. Natural science / 秋田大学教育文化学部編集委員会 編 65 1-8, 2010-03
秋田 : 秋田大学教育文化学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572359297482752
-
- NII Article ID
- 110007542256
-
- NII Book ID
- AA11458582
-
- ISSN
- 13485296
-
- NDL BIB ID
- 10776463
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZM2(科学技術--科学技術一般--大学・研究所・学会紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles