排出量取引の制度化における「説得」の要件--欧州委員会の言説と企業
Bibliographic Information
- Other Title
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- ハイシュツリョウ トリヒキ ノ セイドカ ニ オケル セットク ノ ヨウケン オウシュウ イインカイ ノ ゲンセツ ト キギョウ
- The conditions for "persuasion" in the process of introducing emissions trading: European Commission's discursive efforts to draw the business sectors' compliance
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Journal
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- 法学会雑誌 = Tokyo Metropolitan University journal of law and politics / 首都大学東京・東京都立大学法学会 編
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法学会雑誌 = Tokyo Metropolitan University journal of law and politics / 首都大学東京・東京都立大学法学会 編 51 (1), 203-241, 2010-07
八王子 : 首都大学東京都市教養学部法学系 ; 2005-
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520572359315474944
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- NII Article ID
- 110008659196
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- NII Book ID
- AA12070417
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- ISSN
- 18807615
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- NDL BIB ID
- 10794201
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZA11(政治・法律・行政--法律・法律学)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles