ブランド農業の構造と地域開発--地域ブランドの形成と役割
Bibliographic Information
- Other Title
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- ブランド ノウギョウ ノ コウゾウ ト チイキ カイハツ チイキ ブランド ノ ケイセイ ト ヤクワリ
- The structure of brand agriculture and regional development: formation and function of regional agriculture
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Journal
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- 亜細亜大学大学院経済学研究論集 = The journal of economic studies
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亜細亜大学大学院経済学研究論集 = The journal of economic studies (34), 117-143, 2010-03
武蔵野 : 亜細亜大学大学院経済学研究科
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520572359570630528
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- NII Article ID
- 40017140207
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- NII Book ID
- AN00070080
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- ISSN
- 03886654
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- NDL BIB ID
- 10708193
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZD11(経済--経済学)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles