重複障害のある子どもの初期社会性の発達過程 : 特別支援学校(肢体不自由)の授業におけるゲーム活動の分析を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チョウフク ショウガイ ノ アル コドモ ノ ショキ シャカイセイ ノ ハッタツ カテイ : トクベツ シエン ガッコウ(シタイ フジユウ)ノ ジュギョウ ニ オケル ゲーム カツドウ ノ ブンセキ オ トオシテ
- Development Process of Early Social Cognition in a Student with Multiple Disorders : Analysis of Game Lesson at Special Needs School for Children with Physically Disabilities
Search this article
Journal
-
- 山梨大学教育学部紀要 = Bulletin of the Faculty of Education, University of Yamanashi / 山梨大学教育学部紀要委員会 編
-
山梨大学教育学部紀要 = Bulletin of the Faculty of Education, University of Yamanashi / 山梨大学教育学部紀要委員会 編 (27), 45-54, 2017
甲府 : 山梨大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572359582319104
-
- NII Article ID
- 40021625735
-
- NII Book ID
- AA12782269
-
- ISSN
- 24330418
-
- NDL BIB ID
- 029143981
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles