戦後日本の教育行政組織における「学区」構想の意義について
Bibliographic Information
- Other Title
-
- センゴ ニホン ノ キョウイク ギョウセイ ソシキ ニ オケル 「 ガック 」 コウソウ ノ イギ ニ ツイテ
- A Revaluation of the Concepts of School District in Occupied Japan
Search this article
Journal
-
- 山梨大学教育学部紀要 = Bulletin of the Faculty of Education, University of Yamanashi / 山梨大学教育学部紀要委員会 編
-
山梨大学教育学部紀要 = Bulletin of the Faculty of Education, University of Yamanashi / 山梨大学教育学部紀要委員会 編 1 (25), 9-18, 2016
甲府 : 山梨大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572359601691264
-
- NII Article ID
- 40021269082
-
- NII Book ID
- AA12782269
-
- ISSN
- 24330418
-
- NDL BIB ID
- 028391637
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN