清末における郷土教材の多様性--「郷土志例目」運用の限界と教材の模索
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シンマツ ニ オケル キョウド キョウザイ ノ タヨウセイ キョウド シレイモク ウンヨウ ノ ゲンカイ ト キョウザイ ノ モサク
- Diversity of textbook concerning hometown in end Chin Dynasty: limit that operates "explanatory notes that describes record of hometown" and groping for teaching material
Search this article
Journal
-
- 関東教育学会紀要 = Pedagogica centra japona : annual report of the Kanto Educational Research Society
-
関東教育学会紀要 = Pedagogica centra japona : annual report of the Kanto Educational Research Society (37), 51-62, 2010-10
東京 : 関東教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572360325164288
-
- NII Article ID
- 40017416524
-
- NII Book ID
- AN0004814X
-
- ISSN
- 02859491
-
- NDL BIB ID
- 10925537
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles