ソーシャル・マーケティングを活用した介護予防の普及活動--行動変容関連指標および費用に対する効果
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ソーシャル マーケティング オ カツヨウシタ カイゴ ヨボウ ノ フキュウ カツドウ コウドウ ヘンヨウ カンレン シヒョウ オヨビ ヒヨウ ニ タイスル コウカ
- Dissemination approach for long-term care prevention using social marketing theory: effects on behavioral change indices and costs
Search this article
Journal
-
- 応用老年学 / 「応用老年学」編集委員会 編
-
応用老年学 / 「応用老年学」編集委員会 編 3 (1), 26-35, 2009-05
東京 : 日本応用老年学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572360417348096
-
- NII Article ID
- 40016971885
-
- NII Book ID
- AA12327193
-
- ISSN
- 18826245
-
- NDL BIB ID
- 10561545
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN