提携研究機関誌からの論文紹介 The Advertising Research Foundation 『Journal of Advertising Research』より Changes in social values in the United States: 1976-2007: "self-respect" is on the upswing as "a sense of belonging" becomes less important
書誌事項
- タイトル別名
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- テイケイ ケンキュウ キカンシ カラ ノ ロンブン ショウカイ The Advertising Research Foundation Journal of Advertising Research ヨリ Changes in social values in the United States 1976 2007 self respect is on the upswing as a sense of belonging becomes less important
- アメリカにおける社会的価値の変化--「自尊心」の急上昇と「帰属意識」の重要性低下へ
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抄録
記事種別: 翻訳
収録刊行物
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- 日経広告研究所報 / 日経広告研究所 [編]
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日経広告研究所報 / 日経広告研究所 [編] 44 (4), 100-90, 2010
東京 : 日経広告研究所
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1520573330564865536
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- NII論文ID
- 40017259693
- 40017259694
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- NII書誌ID
- AN00333849
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- ISSN
- 03894916
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- 本文言語コード
- en
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- NDL 雑誌分類
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- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
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- データソース種別
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- NDL
- CiNii Articles