ブランドのシンボル的な価値の測定方法と効果
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- Other Title
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- ブランド ノ シンボルテキナ カチ ノ ソクテイ ホウホウ ト コウカ
- Symbolic benefit of brand: measurement and effect
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Journal
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- 一橋商学論叢 = Hitotsubashi review of commerce and management / 一橋商学会 編
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一橋商学論叢 = Hitotsubashi review of commerce and management / 一橋商学会 編 2 (2), 61-74, 2007-11
東京 : 白桃書房
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520573330843256448
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- NII Article ID
- 40015778833
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- NII Book ID
- AA12184766
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- ISSN
- 18811434
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- NDL BIB ID
- 9313033
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZD11(経済--経済学)
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- Data Source
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- NDL Search
- CiNii Articles