弘前大学教員養成カリキュラム改革の構想・実践と効果検証の試み--前期・学校サポーター実習を通じた四年次学生の変容を中心に
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ヒロサキ ダイガク キョウイン ヨウセイ カリキュラム カイカク ノ コウソウ ジッセン ト コウカ ケンショウ ノ ココロミ ゼンキ ガッコウ サポーター ジッシュウ オ ツウジタ 4ネンジ ガクセイ ノ ヘンヨウ オ チュウシン ニ
- Design, practice, and assessment of teacher education curriculum reform at Hirosaki University: Changes in student teaching orientations through the school supporter practicum in the preceding term
Search this article
Journal
-
- 日本教育大学協会研究年報 / 日本教育大学協会年報編集委員会 編
-
日本教育大学協会研究年報 / 日本教育大学協会年報編集委員会 編 26 105-118[含 英語文要旨], 2008
小金井 : 日本教育大学協会第二常置委員会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520573330969520768
-
- NII Article ID
- 40015960280
-
- NII Book ID
- BA81157148
-
- ISSN
- 18817068
-
- NDL BIB ID
- 9450236
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles