学校組織風土認知が学校教員の専門性向上意識に与える効果は学校の対人関係満足度によって媒介されるのか
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ガッコウ ソシキ フウド ニンチ ガ ガッコウ キョウイン ノ センモン セイコウ ジョウ イシキ ニ アタエル コウカ ワ ガッコウ ノ タイジン カンケイ マンゾクド ニ ヨッテ バイカイ サレル ノ カ
- Is the effect of school organizational climate perceptions on school teachers' consciousness of need for professional development mediated by school interpersonal satisfaction?
Search this article
Journal
-
- キャリアセンター紀要
-
キャリアセンター紀要 (11), 1-14, 2022
北名古屋 : 名古屋芸術大学キャリアセンター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520575805133283328
-
- NII Book ID
- AA12903603
-
- ISSN
- 24356506
-
- NDL BIB ID
- 032510272
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL