論争問題学習における教師の役割と立場 : 近年の米国社会科教育研究の動向をふまえて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ロンソウ モンダイ ガクシュウ ニ オケル キョウシ ノ ヤクワリ ト タチバ : キンネン ノ ベイコク シャカイカ キョウイク ケンキュウ ノ ドウコウ オ フマエテ
- The Role and Position of Social Studies Teachers from an Issues-Centered Approach : Based on Recent Trends in Social Studies Research in the USA
Search this article
Journal
-
- 社会科教育研究 = The Journal of social studies / 日本社会科教育学会 編
-
社会科教育研究 = The Journal of social studies / 日本社会科教育学会 編 (129), 54-63, 2016
つくば : 日本社会科教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832023298944
-
- NII Article ID
- 40021050741
-
- NII Book ID
- AN00109346
-
- ISSN
- 09158154
-
- NDL BIB ID
- 027826454
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles