中学校教師の生徒認知の多様性を規定する教師の要因の検討
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チュウガッコウ キョウシ ノ セイト ニンチ ノ タヨウセイ オ キテイ スル キョウシ ノ ヨウイン ノ ケントウ
- Teachers' factors contributing to specify their various perceptions of students in junior high school
Search this article
Journal
-
- 筑波学院大学紀要 = Bulletin of Tsukuba Gakuin University / 筑波学院大学図書館運営委員会 編
-
筑波学院大学紀要 = Bulletin of Tsukuba Gakuin University / 筑波学院大学図書館運営委員会 編 5 81-91, 2010
筑波学院大学
- Tweet
Details
-
- CRID
- 1520853832146831744
-
- NII Article ID
- 110007671853
-
- NII Book ID
- AA12126216
-
- ISSN
- 18808859
-
- NDL BIB ID
- 10606031
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles