高乱流燃焼ディーゼル機関の排気低減におよぼすEGRおよびパイロット噴射の効果
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コウランリュウ ネンショウ ディーゼル キカン ノ ハイキ テイゲン ニ オヨボス EGR オヨビ パイロット フンシャ ノ コウカ
- Effect of high turbulence mixing on reduction of exhaust emissions from a DI diesel engine employing EGR and pilot injection
Search this article
Journal
-
- 自動車技術会論文集 = Transactions of the Society of Automotive Engineers of Japan / 自動車技術会 編
-
自動車技術会論文集 = Transactions of the Society of Automotive Engineers of Japan / 自動車技術会 編 38 (2), 93-99, 2007-03
東京 : 自動車技術会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832156013312
-
- NII Article ID
- 10024392097
-
- NII Book ID
- AN00105913
-
- ISSN
- 02878321
-
- NDL BIB ID
- 8781362
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZN22(科学技術--運輸工学--自動車)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles