減速マーク表示の配列とカーブの平面曲線半径との組み合わせが先頭車両の車速変化に及ぼす影響に関する屋外実験研究
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ゲンソク マーク ヒョウジ ノ ハイレツ ト カーブ ノ ヘイメン キョクセン ハンケイ ト ノ クミアワセ ガ セントウ シャリョウ ノ シャソク ヘンカ ニ オヨボス エイキョウ ニ カンスル オクガイ ジッケン ケンキュウ
- Field Test Research on the Effect of Combination of the Pattern for Speed Reduction Markings and the Radius of Horizontal Curve on Speed Change of Leading Vehicle
Search this article
Journal
-
- 交通工学研究発表会論文集
-
交通工学研究発表会論文集 38 335-340, 2018
[東京] : 交通工学研究会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832162487552
-
- NII Article ID
- 40021977069
-
- NII Book ID
- AA12440505
-
- ISSN
- 1884300X
-
- NDL BIB ID
- 029905916
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- journal article
-
- NDL Source Classification
-
- ZN21(科学技術--運輸工学)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN