マーケティング理論の基盤としての交換概念 : S-Dロジックのマーケティングへの貢献
Bibliographic Information
- Other Title
-
- マーケティング リロン ノ キバン ト シテ ノ コウカン ガイネン : S-Dロジック ノ マーケティング エ ノ コウケン
- Marketing theory and Exchange : the conceptual review on marketing exchange from service-dominant logic
Search this article
Journal
-
- 消費経済研究 = Economy of consumption research / 日本消費経済学会事務局 編
-
消費経済研究 = Economy of consumption research / 日本消費経済学会事務局 編 (6), 69-79, 2017
東京 : 日本消費経済学会事務局
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832299440896
-
- NII Article ID
- 40021278825
-
- NII Book ID
- AA12652285
-
- ISSN
- 21889171
-
- NDL BIB ID
- 028409458
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN