解説 消費生活とマーケティング(5)「e」価値と「衣」価値
Bibliographic Information
- Other Title
-
- カイセツ ショウヒ セイカツ ト マーケティング 5 e カチ ト イ カチ
Search this article
Journal
-
- 繊維製品消費科学 = Journal of the Japan Research Association for Textile End-uses
-
繊維製品消費科学 = Journal of the Japan Research Association for Textile End-uses 42 (4), 206-211, 2001-04
大阪 : 日本繊維製品消費科学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832307010176
-
- NII Article ID
- 10009287417
-
- NII Book ID
- AN00131775
-
- ISSN
- 00372072
-
- NDL BIB ID
- 5749758
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZP33(科学技術--繊維工学・工業)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles