プロ野球球団のエリアマーケティングに関する研究--スカイマークスタジアムと大阪ドームのオリックスバファローズの試合観戦者比較から
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- Other Title
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- プロ ヤキュウ キュウダン ノ エリア マーケティング ニ カンスル ケンキュウ スカイマーク スタジアム ト オオサカ ドーム ノ オリックス バファローズ ノ シアイ カンセンシャ ヒカク カラ
- A study on the area marketing of a professional baseball team: by comparing the differences between spectators of ORIX Buffaloes games at Skymark Stadium and at Osaka Dome
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- 大阪体育大学紀要 = Bulletin of Osaka University of Health and Sport Sciences / 大阪体育大学研究委員会紀要部会 編
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大阪体育大学紀要 = Bulletin of Osaka University of Health and Sport Sciences / 大阪体育大学研究委員会紀要部会 編 38 52-60, 2007-03
熊取町 (大阪府) : 大阪体育大学
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520853832431577600
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- NII Article ID
- 110006454843
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- NII Book ID
- AN00029848
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- ISSN
- 02891190
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- NDL BIB ID
- 8838930
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZF21(教育--体育)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN