市民的資質を捉えるための世界史教育評価研究 : 導入単元「言説『帝国』を考える」を事例にして
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シミンテキ シシツ オ トラエル タメ ノ セカイシ キョウイク ヒョウカ ケンキュウ : ドウニュウ タンゲン 「 ゲンセツ 『 テイコク 』 オ カンガエル 」 オ ジレイ ニ シテ
- Assessment of World History Education for the Purpose of Grasping the Nature of Citizenship : An Introductory Unit Case Study : "Thinking about Empire as a Statement"
Search this article
Journal
-
- 社会科教育研究 = The Journal of social studies / 日本社会科教育学会 編
-
社会科教育研究 = The Journal of social studies / 日本社会科教育学会 編 (129), 40-53, 2016
つくば : 日本社会科教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832523780992
-
- NII Article ID
- 40021050718
-
- NII Book ID
- AN00109346
-
- ISSN
- 09158154
-
- NDL BIB ID
- 027826410
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles