大学生の怒り特性の変容に及ぼす認知行動療法の有効性--怒りの対処スタイルの個人差を考慮した認知的技法を用いて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ダイガクセイ ノ イカリ トクセイ ノ ヘンヨウ ニ オヨボス ニンチ コウドウ リョウホウ ノ ユウコウセイ イカリ ノ タイショ スタイル ノ コジンサ オ コウリョシタ ニンチテキ ギホウ オ モチイテ
- Effectiveness of cognitive behavior therapy for university students with Trait-Anger: a cognitive technique considering individual differences in anger coping style
Search this article
Description
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- 教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編
-
教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編 56 (2), 193-205, 2008-06
東京 : 日本教育心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832588903936
-
- NII Article ID
- 110006824994
-
- NII Book ID
- AN00345837
-
- ISSN
- 00215015
-
- NDL BIB ID
- 9564266
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles