ポランの道徳哲学に基づく教師-生徒関係の捉え直し--「学級崩壊」のなかでの授業展開をとおして
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ポラン ノ ドウトク テツガク ニ モトズク キョウシ セイト カンケイ ノ トラエ ナオシ ガッキュウ ホウカイ ノ ナカ デ ノ ジュギョウ テンカイ オ トオシテ
- The reconsideration of the teacher-student relation based on Polin's moral philosophy: by examining the advancing of learning in the "collapse of classroom order"
Search this article
Journal
-
- 人間性心理学研究 = The Japanese journal of humanistic psychology / 日本人間性心理学会『人間性心理学研究』編集委員会 編
-
人間性心理学研究 = The Japanese journal of humanistic psychology / 日本人間性心理学会『人間性心理学研究』編集委員会 編 28 (2), 151-163, 2011
大阪 : 日本人間性心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832596320640
-
- NII Article ID
- 40018761372
-
- NII Book ID
- AN10151826
-
- ISSN
- 02894904
-
- NDL BIB ID
- 11041003
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles