教室で評価可能な発達障害のための実態把握表の開発 : 小学校用尺度作成と信頼性,妥当性の検討
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キョウシツ デ ヒョウカ カノウ ナ ハッタツ ショウガイ ノ タメ ノ ジッタイ ハアクヒョウ ノ カイハツ : ショウガッコウ ヨウジャクド サクセイ ト シンライセイ,ダトウセイ ノ ケントウ
- Criteria for assessment of developmental disabilities in a primary school classroom : development of a scale for investigating reliability and validity
Search this article
Journal
-
- 発達障害研究 : 日本発達障害学会機関誌 / 日本発達障害学会 編
-
発達障害研究 : 日本発達障害学会機関誌 / 日本発達障害学会 編 34 (4), 377-386, 2012-11
東京 : 日本発達障害学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832624204928
-
- NII Article ID
- 10031146913
-
- NII Book ID
- AN00205281
-
- ISSN
- 03879682
-
- NDL BIB ID
- 024278366
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS31(科学技術--医学--精神神経科学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles