A Reconsideration on Principle of "Inclusion" in Minority Education : A case Study on the'Discourse Shift" of Education of Korean Residents of Japan Around 1970, Osaka City
Bibliographic Information
- Other Title
-
- マイノリティ教育における<包摂>原理の再検討--1970年前後の大阪市における在日朝鮮人教育をめぐる「言説の交代劇」から
- マイノリティ キョウイク ニ オケル ホウセツ ゲンリ ノ サイケントウ 1970ネン ゼンゴ ノ オオサカシ ニ オケル ザイニチ チョウセンジン キョウイク オ メグル ゲンセツ ノ コウタイゲキ カラ
- マイノリティ教育における<包摂>原理の再検討--1970年前後の大阪市における在日朝鮮人教育をめぐる「言説の交代劇」から
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- 教育社会学研究 = The journal of educational sociology / 日本教育社会学会 編
-
教育社会学研究 = The journal of educational sociology / 日本教育社会学会 編 69 43-63, 2001
東京 : 東洋館出版社
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832703664128
-
- NII Article ID
- 110001878005
-
- NII Book ID
- AN0005780X
-
- ISSN
- 03873145
-
- NDL BIB ID
- 5956617
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles