自律的かつ持続的にカリキュラムや教科書を開発・普及する人材を育てる研修プログラムはいかにデザインされるべきか : カンボジア教育省社会科プロジェクトを例に
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジリツテキ カツ ジゾクテキ ニ カリキュラム ヤ キョウカショ オ カイハツ ・ フキュウ スル ジンザイ オ ソダテル ケンシュウ プログラム ワ イカニ デザイン サレル ベキ カ : カンボジア キョウイクショウ シャカイカ プロジェクト オ レイ ニ
- How Should a Training Program be Designed for Autonomous and Sustainable Development of Human Resources on Curriculum and Textbook Development and Dissemination? : A Case of the Social Studies Project by the Ministry of Education, Youth and Sport in Cambodia
- 川瀬進教授退職記念号
- カワセ シン キョウジュ タイショク キネンゴウ
Search this article
Journal
-
- 徳山大学論叢 = The Review of Tokuyama University
-
徳山大学論叢 = The Review of Tokuyama University (90), 1-32, 2020-06
周南 : 徳山大学経済学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832887878656
-
- NII Article ID
- 120006849161
-
- NII Book ID
- AN00172885
-
- ISSN
- 02873680
-
- NDL BIB ID
- 030501402
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles