- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
日本におけるパラリンピック教育の動向とその教育的効果 : IPC公認教材「I'mPOSSIBLE」を事例に
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ニホン ニ オケル パラリンピック キョウイク ノ ドウコウ ト ソノ キョウイクテキ コウカ : IPC コウニン キョウザイ 「 I'mPOSSIBLE 」 オ ジレイ ニ
- A Trend and Educational Effect of Paralympic Education in Japan : A Case Study of IPC-Accredited Teaching Tool "I'mPOSSIBLE"
Search this article
Journal
-
- 日本財団パラリンピックサポートセンターパラリンピック研究会紀要 = Journal of Paralympic Research Group
-
日本財団パラリンピックサポートセンターパラリンピック研究会紀要 = Journal of Paralympic Research Group (10), 85-114, 2018-09
東京 : 日本財団パラリンピックサポートセンター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833094348800
-
- NII Article ID
- 40021692095
-
- NII Book ID
- AA12889138
-
- ISSN
- 24326100
-
- NDL BIB ID
- 029284328
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF21(教育--体育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles